vardagsfrenesi

tisdag, juni 06, 2006

W

skriver man bara ett "w" i adressraden på firefox tycker man att den borde ladda willfold.blogspot.com, men man kommer till vita husets hemsida.

Det luktar konspiration om det här.

Rättelse:

Plötsligt kommer man till någon hotelkedja istället. Men det är fortfarande fel och jag är konspirationsteoretiker.

Rättelse 2:

Hotell stavas med två L, bara så ni vet att jag vet. Till mitt försvar kan jag inflika att jag varit på Hising-Island och druckit grogg.

5 Kommentarer:

  • den gröna ön!!

    Av Blogger mr kuuk, at 1:58 fm  

  • Det är googles I feel lucky som går in där, så om det är någon som ska anklagas så är det dem. :)

    Av Anonymous Anonym, at 8:50 fm  

  • Vadå den gröna ön?

    Det är ju förfan som Ruhr-området där

    Av Blogger oscar, at 2:51 em  

  • Great site lots of usefull infomation here.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 1:46 em  

  • I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se