vardagsfrenesi

fredag, september 30, 2005

Men det var då helvete vad svårt det ska vara ibland....


Inte får det vara lätt inte. När man väl får tag i någon så är det fel person.
-Nej hon har ingen telefontid idag, du får återkomma på måndag.
Återkommer jag på måndag så är det garanterat redan försent.
-Ja så är det ju ibland, men det är inte så mycket att göra....
Du kan inte ta ett meddelande?
-Nej, jag hinner ändå inte lämna det till henne idag.
Skulle man kanske kunna få hennes mailadress, eller finns det något annat sätt att nå henne på?
-Jag kan inte dela ut det, utan att fråga först.
Ok, men fråga då.
-Jag hinner inte det, men jag kan se till att hon hör av sig på måndag.
Men då är det ju redan försent.
-Ja så kan det ju vara ibland.


"Talking to her was like masturbating with a cheesegrader, slightly amusing, but mostly painful" -Andrew Dice Clay

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se