vardagsfrenesi

tisdag, november 21, 2006

dagens nyheter i korthet

Nyheter om Palmemordet. Lägg ner, har det inte kostat tillräckligt med pengar redan? Hela rättssverige får ju gå med rosiga kinder så fort Palmegruppen varit och muddrat någon sjö eller hittat någon knarkare som rörde sig i 08-området -86.

Gudrun Schyman uttalade sig visst om något igen. Jag har för mig att jag läste rubriken ända fram till att det stod att det var just Gudrun som tänkt till igen, det var nog då jag tappade intresset och glömde bort hela historien. Men lycka till nästa gång.

Sen hade Kikki Danielsson kört rattfull till Ica för att köpa falukorv. Men det står nog varje dag vid närmare eftertanke.

4 Kommentarer:

  • Jag ser Palmegruppen som ett svenskt Police Squad. Snart går nån jävel där i pension och hittar vapen och bevis mot nån i en byrålåda under en kopia av FIB-Aktuellt och en stock snus. Hoppsan, liksom. Sannolikt dagen efter preskriptionstiden går ut.

    Av Blogger eff, at 12:50 fm  

  • Jag skulle inte bli förvånad om man tog upp sydafrikaspåret igen snart, eller grävde upp christer pettersson för nya förhör.

    Av Blogger oscar, at 9:22 fm  

  • Härligt att höra(/se?/läsa?)att du är tillbaka!

    Av Anonymous Anonym, at 8:16 em  

  • tack ska du ha!

    Av Blogger oscar, at 10:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se