vardagsfrenesi

onsdag, oktober 04, 2006

Screech

Fan det här är det hemskaste hotet som utfärdats mot människans fortlevnad sedan Kubakrisen.

Det är så fruktansvärt ohyggligt att jag knappt vill tänka tanken.

Fast å andra sidan så slipper man ju se den.

Tifanny Amber Thiessen var ju med i samma serie och hon ser faktiskt minst en halv gång så trevlig ut, den kanske jag hade kunnat se. Kanske. Jag hade förvisso inte fått.

Om det var någon jag hade velat se en sexvideo med av de som var med i såpan Saved by the Bell, eller Pang i Plugget som den hette här så var det hursomhelst knappast Dustin "Screech" Diamond.

Mer här

5 Kommentarer:

  • Det är ruskigt hur lika vi tänker. Jag satt igår och höll på att skriva det här inlägget. Kanske inte ordagrant men nära på.

    Jag var inne på Three Mile Island, visserligen. Inte Kubakrisen.

    Frågan är sen vilken depraverad ursäkt till mollusk som betalar pengar för det här.

    Av Blogger eff, at 10:46 fm  

  • Ja frågan är om vi inte rentav är samma person....

    Man vet ju inte. Jag menar, jag har ju sett såvl Fight Club som A Beutiful Mind

    Av Blogger oscar, at 12:30 em  

  • Med tanke på att jag inte är ens i närheten med att ligga med Doris (för att ta ett konkret exempel av många) så tvivlar jag på om det är fullt så intrikat.

    Om det inte handlar om någon slags utomkroppslig själsmässig sammantvinning.

    Av Blogger eff, at 2:19 em  

  • Nä du har nog rätt....det var kanske ett feltänk från min sida...

    Hehe

    Eller var det det?

    Av Blogger oscar, at 2:20 em  

  • Neeeej! Jag ville inte veta det där.

    Av Blogger Maria, at 9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se