vardagsfrenesi

söndag, september 24, 2006

h j ä l p

Fan vad ohärligt det är att vakna upp efter fem timmars sömn i en lägenhet som ser ut som ett halvt helvete, bara för att inse att det troligen är dags att börja städa så att jag inte blir arkebuserad av Doris när hon kommer hem.

Som grädde på moset är det dags att åka till svärföräldrarna.

Doris: "....bara du inte sitter och sväljer och har kväljningar hela middagen"

Oscar: "..klart inte, jag drack inte ens de sista timmarna."

Hon läser ju här, så förlåt att jag for med en liten vit osanning, jag kan ha druckit något litet de sista timmarna, jag sa bara att jag inte hade gjort det för att du inte ska vara orolig. Så bakis är jag faktiskt inte. Eller är jag det?

2 Kommentarer:

  • bra att dra en liten vit osanning och sen avslöja den här, där du vet att hon läser :P Jag var också ute igår, jag kan dock ärligt säga att jag inte drack något dem sista timmarna :P

    Av Blogger Jay, at 1:26 em  

  • wow, avslutar mitt dagens inlägg med "som grädde på moset...". sen surfar jag runt lite, kollar din blogg, läser "som grädde på moset...", "doris" och ja...din titel...människa! tufft :)

    Av Blogger Ada, at 5:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se