vardagsfrenesi

lördag, december 30, 2006

En sån där´n igen

Herr brasved tyckte att jag skulle göra en sådan här, så jag får väl böja mig för överheten i vanlig ordning.

5 saker jag gjort 2006 som jag aldrig kommer glömma
  • Blivit gudfa(de)r igen, men inte fan är det någon som kallar mig Don Oscar för det
  • Förlovat mig med Doris Honungsmåne
  • Skaffat en kombinerad haj/ko/hund/sagodjur vid namn Harry
  • Inte vunnit 10 miljoner på lotto (jag låter denna stå kvar för jag har också misslyckats)
  • En massa andra saker

5 bra låtar lanserade 2006 - eller låtar som fastnade...

  • Jag vet inte om jag vill påstå att det har kommit så många som fem bra låtar, men 4 som jag minns:
  • Nelly Furtado -Man Eater
  • Scissor Sisters – I Don’t Feel Like Dancing
  • Smile - Lilly Allen
  • Sexy Back - Justin Timmersjö (alt Limber Snake)

5 bra media (tv, bok, film, serie, internet) händelser 2006

  • Fråga Anders och Måns
  • Heroes
  • My Name Is Earl
  • På spåret
  • http://brasved.blogspot.com

5 saker jag SKA göra nästa år

  • Komma iform på riktigt den här gången och hålla det hela året till att börja med
  • Ställa ut Harry
  • Åka till London
  • Betala räkningar
  • Laga Mat
Jag skiter i att utmana någon annan för det är fan ingen som tycker att det är roligt ändå

Gott nytt år och sånt där.

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se