vardagsfrenesi

tisdag, december 05, 2006

Se upp världen, nu kommer bionda

Linda Rosing är tillbaka. Inte längre allvarlig (?)

Löpsedelsmaterial?

Fast å andra sidan tyckte ju tydligen jag att det var tillräckligt viktigt för att blogga om.

Och förra inlägget om Lindsay Lohan.

Fan det verkar ju bli skvallerblogg av det här. Kanske skulle slänga upp ett par bilder på mig i mina Galne Gunnarjeans och gummistövlar och kalla det för modeblogg och leva fett på annonsintäkter?

Tål att tänkas på.

3 Kommentarer:

  • Finns Galne Gunnar fortfarande? Jag minns en butik i Färjestadens Köpcentrum och att det var lite hallå om kedjan under första halvan av 90-talet, men det är allt. Fick Gunnar vård och lade ner?

    Av Blogger eff, at 7:39 em  

  • Hmm...jag minns den allt för väl.

    Nä jag tror inte den finns kvar, om detinte finns någon butik i den sista kommuniststaten vill säga. Jag har för mig att kedjan kom därifrån.

    Sen heter det Ölands Köpstad och inget annat, det var viktigt för mig att rätta dig där.

    Av Blogger oscar, at 1:29 fm  

  • Ölands Köpstad, jag erkänner mitt misstag. Har inte besökt sagda varuhus på minst tio år, skyller på det. I början av nittiotalet har jag dock dreglat över många flygplansbyggsatser i leksaksaffären och sugit i mig en och annan hamburgare i den ganska mediokra restaurangen (ända tills McDonalds öppnade i Kalmar, då åts det alltid där på väg hem från Havslätt).

    Dock visar det sig efter lite Google-fu att det var H&M som ägde Galne Gunnar. Oklart dock om de köpte schabraket av en norsk sovjet (namnförslag: novjet).

    Av Blogger eff, at 8:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se