vardagsfrenesi

torsdag, december 29, 2005

Bloggtorka...

Har varit lite tom i skallen de senaste dagarna, så det är svårt att få ner något på papper s.a.s.

Var och fikade med Curiosa häromdagen, mycket trevligt och fantastiskt roligt att se hur andra bloggers ser ut. Speciellt såna som är sådär anonyma, vilket jag kanske inte är själv.

Nånstans där kom jag på att bloggandet och bloggläsandet tar upp alldeles för mycket av min annars så dyrbara tid, vilket jag inte alls tycker om och jag funderade starkt på att lägga ner allt var bloggande heter. Men så slog det mig att jag kanske inte behöver läsa fullt så många som jag läser och kanske inte kolla om folk skrivit nytt fullt så många gånger om dagen.

Jag har nog råd att lägga en timme eller så på bloggandet. Så nu är jag vän med mitt bloggliv igen.

7 Kommentarer:

  • Tackar!

    Av Blogger oscar, at 11:55 fm  

  • Puh. Vart orolig där ett tag. Välkommen tillbaka :)

    Av Blogger ajja, at 12:18 em  

  • Försök inte det var jag som fick dig att inse att du inte har något liv eller hur. När jag dissade ditt bloggberoende när vi var på stan.

    Om det får dig att känna dig lite bättre så kan jag säga att jag inte har mer liv än dig. Jag gör av med min tid på saker som är mycket mindre produktiva än att blogga.

    Av Anonymous Anonym, at 4:58 em  

  • För fan, inte sluta. Och det ska du ju inte heller, vilket är bra.

    Skära ned på galenskapen till en mer acceptabel nivå är nog klokt. Svårt att läsa alla bloggar i vilket fall som helst.

    Av Blogger eff, at 8:35 em  

  • Japp, don't stop blogging! You know you love it.

    Av Blogger Curiosa, at 2:11 fm  

  • Meow!

    Av Blogger Curiosa, at 2:12 fm  

  • Haha, jo det är väl nåt slags hatkärlek.


    Menmen....jag lär väl inte sluta än på ett par år eller så....

    Av Blogger oscar, at 11:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se