vardagsfrenesi

lördag, december 31, 2005

Bokslutsblogg..

Nyår igen.

Jag har för vana att inte summera det gågna året så det tänker jag inte göra nu heller.

Men försök hindra mig från att summera den gågna dagen:

* Betydande luckor i det finansiella
* Betydande brister i humöret som en följd av föregående
* Jag hatar verkligen Kent, förstår inte alls varför jag har varenda låt de nånsin gjort på datorn
* Jag hatar verkligen Coldplay och förstår inte alls......
* Van Halens Hot For Teacher är en bra låt
* Öht så gillar jag David Lee Roth
* Den senaste Harry Potter-boken slutar inte tillfredsställande, inte ens när man läser på originalspråket
* Det suger att inte ha tillräckligt med pengar för att göra ens hälften av det man vill
* Jag gillar min guldiga Fender. Jag gillar min gröna Ibanez.
* Att gå med nån av gitarrerna till pantbanken är inget alternativ.
* Däremot känner jag en Iron Maiden-box som ligger risigt till
* Doris gjorde en grym omelett. Jag gjorde grymma fiskpinnar. Eller gjorde kanske inte är rätt ord.
* Jag rörde på mig mindre än vad jag trott möjligt. Men hade ändå datorn på väldigt begränsat.
* Jag slösade bort tid för dig om du har läst igenom hela listan. Hur känns det?

3 Kommentarer:

  • känns helt ok, hade ändå inget bättre för mig just nu

    Av Blogger IT-horan från Skåne, at 11:00 fm  

  • allt e bättre än kent

    Av Anonymous Anonym, at 1:04 em  

  • Kockis, inte riktigt sant alltså. Det finns värre saker ändå. Milli Vanilli, Dr Bombay, Darin, Med många fler. Men bra är århundradets överdrift.

    Av Blogger oscar, at 5:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se