vardagsfrenesi

tisdag, december 20, 2005

Povert värre.

Nu är jag dessutom inte bara stressad utan det tillkommer vissa tillkortakommanden i statskassan. Även regeringen har feber i sina finanser. Detta i sin tur medför att jag får ransonera spårvagnsturerna till tentasalen och tillbaka. Det vill säga utifall utsikterna för överräckande av en flaska vin skall te sig goda. Man vill ju ställa sig på värdinnans goda fot så att säga.

Till detta kommer att jag borde panikplugga istället för att sitta här och glo.
Med åttitals-hårdrock på hjärnan.

1 Kommentarer:

  • Bättre upp, jag går dit och kryper tillbaka. Så får jag desto mer motion.
    Cykeln hade ju varit ett trevligt alternativ om det inte vore så att jag isåfall var tvungen att gå ca 90 minuter åt fel håll för att hämta den innan jag kan cykla till tentan.

    Av Blogger oscar, at 9:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se