vardagsfrenesi

fredag, december 16, 2005

Fylleromantik.


Exakt såhär---->
Har jag inte råd att se ut.
Hela helgen.
Hela nästa vecka.
Men på fredag. Då jävlar.
Ska jag lyssna på Van Halen hela dagen och spela luftgitarr med ett glas i handen och förvandlas till rödvinspoet.

På lördag ska jag vakna upp med halva Liberias statsskuld i fickorna. För det gör jag alltid när jag varit ute. På lördag ska jag betala bakfyllepizzan med en handfull mynt. Och lämna dricks.

På måndag är jag nog tillbaka där jag började.

3 Kommentarer:

  • Garbage Pail Kids - en modern klassiker.

    Glöm inte bälte på brallorna, då. Så att inte mynten orsakar ofrivillig blottning eller så kallat "plummers cleavage".

    Ha't trevligt, också.

    Av Blogger eff, at 4:09 em  

  • Did you guys collect those when you were kids?

    Av Blogger Curiosa, at 4:17 em  

  • Curiosa: Sure I did, I had at least a couple of hundred stickers. I can still recall how the chewing gum smelled. And the chemical taste of it.

    Av Blogger oscar, at 6:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se