vardagsfrenesi

tisdag, december 13, 2005

Kasta kroppkakor på mig.

För första gången på jag-vet-inte-hur-länge var jag på jävligt dåligt humör redan på morgonen. Det första som hände var att jag läste ett sms som väckte mig som inte var positivt. Kanske inte så negativt som jag tyckte heller.

Därefter hann jag inte med nån frukost och stressade iväg. Nånstans runt lunch slog dig mig att det är ganska okararktäristiskt för mig att gå omkring och tjura. Så som ett brev på posten började det vända och inom ytterligare några timmar så hade det utvecklat sig till en av de bättre dagarna på länge. Så pass att jag i det närmaste gjorde "Hoppsa-steg" på vägen hem

Nu: Slip of the tongue. Whitesnake.

1 Kommentarer:

  • Whitesnake!!


    DU!? Jag klistrar in detta hos dig med (frågade eff om saken, frågar dig med nu):

    Allefall, Du åh musik genius. Jag tittade på Gray´s anatomy nyss och i slutet var det en låt som verkade underbar. Men jag har ingen aning om vem som gjort den eller vad den heter. En kvinna sjunger, poppigt men soft och fort, kanske indiepop, vet inte. Hon har ganska späd röst, som en tonåring. och här är några rader jag snappade upp, please help?:

    "look me in the eyes and tell me i´m not attractive (hon upprepar den texten många ganger)... sjunga bla bla bla.. look me in the heart "

    Av Blogger ajja, at 10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se