vardagsfrenesi

måndag, januari 16, 2006

Kontraster....

Igår var det en fantastisk dag på MTV som jag upptäckte tack vara Ajja.

Jag såg Lemmy och Ozzy och Axl och Dave och en massa andra trevliga gossar som jag i ärlighehetens namn saknat lite.

Jag kisade lite med ena ögat och hoppades oändligt mycket för att det skulle vara så även denna dag, men icke. Där fanns det vanliga dravlet.

Gillar man mer än 6% av det som spelas på ZTV och MTV så är man fan dum i huvudet.

Detta gäller dock inte om man gillade det mesta som spelades under Headbangers Ball-day igår, då är man per automatik min vän. Detta gäller dock inte om man tycker att Kent hör hemma där. Gillar man Kent så kan man se stycket ovan.

9 Kommentarer:

  • Jag tycker Kenrt är jättebra, så det så!

    Av Anonymous Anonym, at 10:02 fm  

  • Nämen, jag trodde du hade koll på headbangers. Himla tur att jag tipsade i går då. Helgens båda dagar har varit i min smak, i lördags var det nämligen Yo mtv raps och rnb sen följde Headbangers som var min stil förr. Satt och rågarvade åt vidosen, såg du Ozzy?! Värsta blonderingen och typ normalt krops språk. Nej, Kent hör inte dit.

    Av Blogger ajja, at 10:40 fm  

  • Javisst var han söt innan....hahaha såg ut som en medelålderstant.

    Det finaste var nog den silvriga ponchon.

    Av Blogger oscar, at 4:27 em  

  • Kent är verkligen bland det sämsta som finns...

    Av Anonymous Anonym, at 9:01 em  

  • Jag tänkte precis samma sak om Ozzie. Han såg ut som en förtidspensionerad städerska med Crescent-cykel och kolonilott.

    Själv gillar jag Kent i lagom doser. Hagnesta Hill är en väldigt bra skiva. Och så kommer de ju från stadsdelen Snopptorp i Eskilstuna, vilket bara det gör att jag genast gillar dem lite mer.

    Av Blogger eff, at 11:00 em  

  • Ozzy, inte Ozzie. Fan, helt slut i huvudet. Stavade fåtölj som fotölj förut också. Kaiko. Syntax error.

    Av Blogger eff, at 11:43 em  

  • Hahahaha....ingen fara. Det blir sådär ibland. Jag säger fortfarande Grey´s Atonomy ibland. Om jag inte tänker efter.

    Och hon är ju inte så autonom så det är ju fel på flera plan.

    Av Blogger oscar, at 11:46 em  

  • Da er jeg dum i huvudet da.. snufs:(

    Av Blogger Anne Mari, at 7:41 em  

  • Inte säker på det anne mari..

    Eventuellt råder helt andra kriterier när man är norsk. Och använder sig av ord som "snufs".

    Av Blogger oscar, at 11:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se