vardagsfrenesi

onsdag, januari 11, 2006

sucking less or less sucking

Jahäpp. Ensam och övergiven. Doris är och delar med sig av sitt allra mest privata.

Det gick bättre med badmintonen idag. Vann t.o.m. några set eller två. Dock tror jag att vi höll på lite för länge för jag har ta mig tusan till och med ont i fingertopparna.

Kanske lika bra att sluta med allt det här motionerandet så jag inte svettas ur min manlighet.


Ja just det ja, hon ger blod, inget annat. Vad jag vet iaf....eller kanske...nä.

1 Kommentarer:

  • Jaf delar inte ut mitt allra heligaste sådär hur som helst.....

    Eller ge blod sa du?

    Berättar de inte för en att man har typ aids och sånt första gången? Det säger väl sig självt?

    Av Blogger oscar, at 5:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se