vardagsfrenesi

måndag, mars 13, 2006

Bara för att jag har livmoder...

Idag slösurfade jag runt lite i världen och hittade till Stein unt Jean igen. Det stod något om hemnet, så jag styrde kosan dit och fortsatte med det ändamålslösa surfandet där.

Kollade lite hus. Vuxet med villa. Undrar vad huspriserna ligger på en bit utanför stan. Inget aktuellt än på ett par år eller så, snarare en form av fönster-shopping.

Jag ringer Doris och under samtalet kommer det fram att jag tittar på hus.

Doris: Vad ligger de på?

Oscar: Runt 1,5 mille

Doris: Då kanske vi får ett för 1,8 efter budgivning.

Stoppa pressarna, håll i hästarna och hatten och lugna ner sig ett par hjärtslag.

Oscar: Menmenmen, det är ju inte aktuellt på ett bra tag ändå......(hilfehilfe-red-alert-tysk ubåtstuta)

Doris: Hur kommer det sig att du kan titta på hus utan att det betyder någonting alls men när jag spekulerar lite fritt utan att egentligen mena nåt speciellt är det super-allvarligt?
Är det bara för att jag har livmoder?

8 Kommentarer:

  • helt underbart roligt! det är ju så, hihi..

    Av Blogger nilla, at 2:19 em  

  • Du stod ändå för ett präktigt klavertramp, det måste du erkänna Oscar!

    Doris tycks vara en mästarinna på dräpande kommentarer.

    Av Blogger eff, at 3:20 em  

  • hehehehehee.. frågan är om tutan eller Doris va bäst den här gången.

    Av Blogger ajja, at 11:18 em  

  • Ja drömde om dej i natt..

    Undrar om det e för att ja har livmoder...

    Av Blogger M, at 10:33 fm  

  • Ja och ja, med ett ja och så avrundar vi med ett ja, Eff.

    Gretz, ja eller en väldigt god fantasi som är snäll mot dig.

    Av Blogger oscar, at 4:19 em  

  • Heh heh.

    Skägget i... ?

    Av Blogger -= R =-, at 3:08 em  

  • pungen i brevlådan, menar du?

    Av Blogger oscar, at 10:08 fm  

  • Eller skägget i livmodern kanske?

    Av Blogger -= R =-, at 1:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se