vardagsfrenesi

söndag, mars 12, 2006

Erototragik


På det hela taget kan man säga att det har gått en aning för långt.
En stor aning.

Björn Kjellman går vidare till schlagerfinal.


Vi kanske ska reda ut begreppen först.

Björn Kjellman är en rätt ok skådespelare. Jag gillade Adam & Eva och Zingo. Han är lite smålustig sådär. Så hittills inga problem. Ok?

Sen kan jag väl inte direkt påstå att jag såg själva evenemanget. Ni förstår: jag har en liten tradition som går ut på att jag tittar på andra kanaler eller gör något annat när de sjunger discohits på ettan eller tvåan eller vilken kanal det nu kan tänkas vara. MEN....jag råkade se två saker i lördags.

#1. Jag såg/hörde den sista versen och refrängen av Kjellmans låt (eller styggelse.) Det man kan säga om den är att den misslyckades med att vara så dålig att den blev bra (tänk Eilert Pilarm här)

#2. Vad fan har karln på sig? Han ser ju ut som en blandning mellan en vitrysk bögporrskådis och en leprechaun (irländsk variant på pyssling.) Om man nu skulle lyckas fånga honom tror jag dock inte att man skulle få en kruka med guld, dock kan man tänka sig en hel del andra obehagliga överraskningar (tänk Ken Karlsson i Zingo här)

2 Kommentarer:

  • Framförallt så var han ju väldigt bra i Pelle Svanslös julkalendern. Eller var det bara jag som såg den?

    Av Blogger -= R =-, at 1:49 em  

  • Hoppsan, har gräsänkan redan börjat tråna efter andra män? Haha

    Av Blogger oscar, at 9:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se