vardagsfrenesi

onsdag, juni 21, 2006

Feg-TV

Tone Bekkestad skadar Tv4;s trovärdighet. Bah.

Tv4 har för det första väldigt lite trovärdighet som det är. Det är ett under att de inte visar reklam mitt i matcherna. Det är ett under att de visar nyheterna mitt i filmer. Trovärdighet och tv4 är knappast några synonymer.

Att Tone klädde av sig något i ett svenskt herrmagazin (om man nu kan kalla zlits för herrmagasin, jag skulle tro att majoriteten av läsarna är under 18 år och det är inte speciellt trovärdighet att pojkslynglar är herrar, åtminstone inte än på ett par år) skadar alltså trovärdigheten för vädret.

Är det någon som hade trovärdighet för vädret på Tv4? Nä trodde väl inte det. I Sverige försvann trovärdigheten för vädret på tv i samma stund som Jon Pohlman försvann. Att sedan Tones föregångare klätt av sig tidigare utan att det varit några som helst problem gör ju bara saken än märkligare. Dock kan vi alla vara glada för att Pohlman behöll kläderna på.

Att jäntan knappt pratade förståelig svenska när hon började vad inga problem, men jävlar i det, visar hon magen ska hon ut.

Jag blir duktigt jävla trött på moralist-Sverige. Det är väl ingen som bryr sig över huvud taget.

Ge mig Pohlman åter. Men då helst utan stringkalsong.

Mer här

1 Kommentarer:

  • Your website has a useful information for beginners like me.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 6:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se