vardagsfrenesi

fredag, juni 16, 2006

Jag luktar fisk

Kände mig som ett societetslejon igår, under, innan och efter matchen, där jag satt och tittade ner på gemene man från viptältet och rökte en cigarr.

Det var som att titta på apor i bur.


Nä allvarligt talat var det nog jävligt mycket tråkigare där jag satt än inne i det stora tältet. Även om skinnsoffan var mysig och cigarillerna bra.

Men det var värt vartenda öre för att slippa kön. Och så sjöng jag om zlatan i det stora tältet en stund. Det kan ha varit det största som hänt mig.

Nä kanske inte. Men det var ståpäls och våta ögon.

2 Kommentarer:

  • Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 6:15 fm  

  • Very best site. Keep working. Will return in the near future.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 5:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se