vardagsfrenesi

tisdag, oktober 04, 2005

Dagen efter igår...













Jag orkar inte. Det är inte ens roligt. Men jag lyckades fixa till frukost ett par timmar efter jag gått upp. det måste ju ändå räknas som en form av framgång. Jag är nöjd med det i alla fall.

Har nog skrivit motsvarande tolv tentor på Msn också. Om jag redovisar samtalen så kanske jag slipper lämna in tentan.....

Nä, klockan är fem, dags för lunch och kaffe.

"Det får inte va' sant, det får inte va' sant
Blev jag våldsam och galen och vild?
Kräktes jag på hunden och hotade med stryk?
Jag som brukar va' så blyg och mild
Tog jag av mig mina kläder på ett bord, vad hände sen?
Sprang naken runt och skrek "OH HAPPY DAYS ARE HERE AGAIN"?
Jag vet att jag lovat förr, men nu svär jag så heligt
min vän, att jag aldrig ska dricka igen!" -Lars Demian

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se