vardagsfrenesi

måndag, oktober 17, 2005

Sociology Major...kanske minor

Herrejesus! Vad tråkigt det var med seminariet. Det fanns inget att se fram emot och det enda som kvarstod efteråt var en känsla av tomhet i själen. Tur att jag hade läst exakt inte ett enda ord. Dessutom kan jag ha startat ett nytt rykte om mig, haha. Ibland kanske man skulle tänka efter innan man säger saker. Fast livet vore bra mycket tråkigare om man gick omkring och tänkte hela tiden. Skulle bergis få huvudvärk av blotta tanken.

Sociologi är studiet av människor som inte behöver studeras av människor som behöver det.

Sugen på kroppkakor idag. De blev väldigt goda igår, jag hade dock gärna sett lite mer kryddpeppar i fyllningen och så glömde Rasmus att salta smeten. Men resultatet var oerhört lyckat så nu ska jag göra kroppkakor varje dag. Måste köpa lingonsylt.

På fronten intet nytt.

1 Kommentarer:

  • ...det är f.ö. lite så just nu. På fronten intet nytt. Det blir kallare...

    Av Blogger -= R =-, at 8:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se