vardagsfrenesi

torsdag, oktober 13, 2005

Mr. Unhippify Youself...
















Så var det med den helgen, eller vänta.. så var det med den onsdagen. Mycket trevlig kväll. Lägereldsgitarristade lite, straffade min lever och hade det allmänt gemytligt. Vissa saker kunde varit sämre. Samma saker kunde möjligen varit bättre. Menmen. Jag fick ju sjunga en sång iaf. Alltid nåt.

Dagen efter-syndromet lyser med sin frånvaro. Visst jag har inte mått bra fullt ut, men jag kände mig som mindre av ett lågliv när jag trots allt orkade mig upp till föreläsningen. Inte så fräsch kanske, men jag var där.

Ska nog inte ge mig in och berätta att jag tänkt ta det lugnt i helgen, för man vet ju ändå hur det kommer att bli. Ambivalens. Decadens. Nonsens.

Korv i kön på Burger King. Där kan man snacka låglivs-stekar-slarvigt.

Stort tack till Anna och Stefan, fast mest Anna, för uppvisat tålamod och goda drinkar.

"Kanske det kanske"- Some people play hard to get, I play hard to want.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se