vardagsfrenesi

torsdag, oktober 06, 2005

Like a Glove...


















Ja se på fan. Allt som krävdes var lite vin. Började tröttna ordentligt, men nu känns det bra igen. Några finjustering, sen mina vänner, är det klart. Tacka fan för det, höll på att stryka med på kuppen.

Nu är det helg igen. Han ska ut igen. Hela helgen igen. Har sällan sett fram emot en helg såhär mkt. Vi ses på Noon imorgon vid nio-tiden. Ni kommer att känna igen mig som killen som ligger på golvet och mumlar om Evert Taube. Ni vet den där killen ni träffat de senaste helgerna. Fast nu är jag rumsren.

Vi ses på den andra sidan.

"Här slutar jag min resa, på gränsen till ett annat land.
Jag känner mig så trött, så sliten och så nött.
Men jag ser ljus på flodens andra strand.." -Demian regerar

1 Kommentarer:

  • Moahahahahahahahahaha.... Garvar så jag håller på att dö! Tar de alrid slut???

    Grattis till tentan förresten! Din strategi verkade onekligen trivsammare än min!

    Imorron kan det kanske bli ett glas vin eller så! (Det senare är mitt bidrag till tävlingen om årets understatement!)

    /R

    Av Blogger -= R =-, at 1:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se