vardagsfrenesi

onsdag, oktober 05, 2005

Coffee and cigarettes...eller snus.











Cp-lized VS Mongolized Roskilde -02


Sagt och gjort. Idag har det blivit som man kan tänka sig. Produktiviteten från gårdagen uppvisar en kvardröjande tendens. Kort sagt så har det skrivits låt även idag.
Annars har jag ätit ett par gånger. Druckit obscena mängder kaffe och avslutat den igår påbörjade dosan snus. Funderat lite kring existensialism idag åxå. Kom fram till att jag troligen existerar och det är ju inte dumt.

Känner dock att jag har försummat något....men vad detta kan vara vill jag inte intala mig själv. Jag vet att det hade något med inlämning att göra. Kanske mina byxor som dragkedjan gick sönder på, kanske en gitarr....eller var det en tenta. Nä, jag håller mig till byxorna.

"Danska är inget språk, det är ett läte" -Rickard Steen

2 Kommentarer:

  • Mej meej meeeeeeeeej!

    Av Blogger M, at 10:00 em  

  • Angående danska: helt riktigt.
    Angående soffa: grön antik soffa. riktigt fin, men lite kattklöst. passar inte i den nya lägenheten. Vi har även två stora skrivbord och en byrå till bortskänkning för den som kan hämta dem.

    Av Blogger Anna, at 10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se