vardagsfrenesi

onsdag, oktober 05, 2005

Last dance mr. Rock´n´Roll detective.....








-02 Roskilde igen.

Dygnsstrukturen förändras varje dag. Klockan halv elva, tidig morgon. Klockan två, dags för lunch, klockan sju, tidig middag. Klockan tre dags att sova. Tro fan att akademiker är arbetslösa. Det lär ju vara helt omöjligt att anpassa sig efter normala tider. Alla akademiker lär ju försova sig till eftermiddagspassen. Hmm, det gjorde jag iofs på Pressbyrån, då började man halv fem....så det kanske inte bara är akademiker ändå. Men man kan tänka sig att gruppen är överrepresenterad.

En värld fylld av tandkräm och solsken. Ta mig dit.

Dags att ta tag i det. Ska bara diska, dricka kaffe, spela gitarr, ringa lite, kanske gå ner till gymmet, eller så sparar jag det till en paus. Men sen tamigfan är det dags. Kanske.

Lev väl och erövra.

//-**-

1 Kommentarer:

  • Det är av mycket stor vikt att göra precis allt utom hemtentan i god tid innan det ska vara klart. Fråga mig. Jag vet.

    Av Blogger Anna, at 2:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se