vardagsfrenesi

torsdag, oktober 06, 2005

I´ve got my panties in a bunch.....


















Jestanes....det progresserar långsamt. Man skulle nästan säga att det progresserar i ett frenetiskt långsamt tempo. Nudlar och rödvin är dagens middag. Fint det. Annars hade jag tänkt vara produktiv, men jag vaknade försent och när jag väl satt mig med eländet kommer det direkt någon och stör. För det första vill jag bara säga att jag mycket väl kan göra flera saker samtidigt, det handlar snarare om en fråga om prioritering och i det läge som uppstod valde jag det roligare alternativet.

Förutom att bli mobbad i ett gäng timmar av någon hemsk, hemsk människa, har jag åstadkommit ganska mycket, men generation och etnicitet kvarstår. Dock har de bara en sida att dela på. Men (och för bövelen, jag vet; starta inte meningar med men). MEN, det är ju inte så viktigt så det får räcka. Ska se till att få det hela färdigt nu. Måste bara skölja ner ett glas vin, en snus och en treo först.

"I use public toilets and piss on the seat,
I walk around in the summertime saying "How about this heat?"
Sometimes I park in handicapped spaces,
While handicapped people make handicapped faces.
I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's a real fucking asshole)" -Denis Leary husguden.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se