vardagsfrenesi

lördag, oktober 08, 2005

Generalknas


















Åhh. Skakis.
Trevlig kväll, trevlig natt och trevlig morgon, sen var inte morgonen så trevlig längre. Nånstans känns det en aning märkligt att möta tidigare arbetskamrater på väg till jobbet när man själv sneseglar hemåt. Somnade på vagnen, en timme mellan Örgryte och Frölunda. Konstig granne i morgonrock, konstiga samtal och mycket märkliga grejjer. Jag brukar ju vidhålla: "In vino veritas", men det är omöjligt efter igår. I såna fall borde jag läggas in. Länge.

Nehepp. Demian ikväll. Hoppas vi kan lösa biljett till Moa. Sen ska man gå ut ikväll igen. Det är ett osvikligt tydligt tecken på min intelligensnivå.

"Jag vet att jag lovat förr, men nu svär jag så heligt
min vän, att jag aldrig ska dricka igen!" -Lars Demian

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se