vardagsfrenesi

söndag, november 27, 2005

Dinosaur Jr.

Det slog mig plötsligt att jag saknat en låt i mer än tio år. För dety första är det hemskt att jag kan säga att jag inte hört en låt på TIO år. För några år sen tyckte jag det var hemskt att kunna säga att jag inte sett en person eller så på FEM år. Nu är det alltså TIO. Fem känns inte ens som nån lång tid längre. Jahopp, snart är det TJUGO och sen dör man nog.

Till saken. Jag vill jättejättegärna ha tag på låten. Så om nån kan hjälpa mig vore jag väldans tacksam.

Och låten är. Tadaam.

The Cure-låten Just Like Heaven, fast med Dinosaur Jr.

Hörde den första gången i en skateboard-video. Nästan säker på att det var Jason Lee som åkte till den. Ni vet han som är skådespelare nu. Almost Famous och Dogma bland annat.

1 Kommentarer:

  • Åhh! Jag har haft den på min dator! Undrar vart den tagit vägen nu...jag hade helt glömt bort den...bra att du påminde mig, måste leta reda på den nu. Om jag hittar den säger jag till :)

    Av Blogger Sidenapan, at 9:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se