vardagsfrenesi

fredag, november 04, 2005

Framåtstupa sidoläge.

...Torsdag ja.

Vaknade till nån gång efter att A lämnat mig ensam och övergiven. Hon gick till jobbet, vilket i sig var imponerande med tanke på att hon säkert sovit två timmar. Hursomhelst. Vaknade till, rörde på höger hands lillfinger, vilket fick en våg av illamående och en blixtrande huvudvärk att skölja över min, i fosterställning lagda, kropp.

Ett par timmar senare flyttade jag mig från sängen till soffan.

Ytterligare senare satt jag på tv:n.

Klockan halv åtta på kvällen kom hon hem.

Klockan halv nio åt vi pizza.

Klockan tolv sov jag igen.

Jag var inte på föreläsningen. Jag var sjuk på riktigt.

Sen blev det fredag.....

1 Kommentarer:

  • Kommer du ihåg när du lämnade dryga kommentarer när det var jag som befann mig i krypläge. What goes around...hehe.

    Av Blogger S, at 8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se