vardagsfrenesi

fredag, november 04, 2005

Fullständigt obegåvat.

Huga.

Är något mer vaken idag. Var inte alls vaken igår. I förrgår var jag inte ens existensberättigad.

Onsdag:
En massa öl, två kannor (tillbringare) Cosmopolitan, varav den ena sveptes i rask takt av undetecknad och den rödhåriga jäntan. Det var där mitt minne tog slut, för att travestera herr Demian. Till detta verkade det vara en bra idé att göra mitt bästa för att tömma Steffos whisky-förråd. Ber om ursäkt för detta.

Jag har fått återgivet för mig att jag har pratat med folk. Att jag stått i en krogkö. Att jag blivit arg. Att jag inte minns. Att jag trodde att Avenyn var Järntorget. Att jag tog upp hela sängen när jag kom hem. Att det inte gick att flytta på mig ens med hjullastare och gaffeltruck.

Sen blev det Torsdag.

1 Kommentarer:

  • Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    Av Blogger Stefan, at 9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se