vardagsfrenesi

tisdag, november 01, 2005

Utan strumpor, med mössa.

Insåg med ens att jag inte tagit på mig strumpor idag, jag har en ganska tjock stickad mössa på mig och en sliten gammal tshirt med en Dodge Charger på bröstet. Trots att jag har småfryst lite hela dagen har jag alltså fortfarande inte tagit på mig vare sig tjockare tröja eller strumpor.

Är man konstig om man tänker att man måste äta för att klara av att dricka mer kaffe. Fick en fråga per MSN innan om jag egentligen utförde en analys av Gevalias vinster i relation till GU:s tentamensschema. Det gör jag inte, men det vore väldans intressant.

Häpp, jag ska ta på mig mina hundtofflor (de är inte gjorda av hundmaterial alltså, utan ser ut som små hundar i tyg, med uträckta tungor. Väldigt manligt.) Sen ska jag laga till lite mat och ta en dusch och kanske, men bara kanske borsta tänderna.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se