vardagsfrenesi

söndag, oktober 30, 2005

Cumshot.
















Bland det tråkigaste jag gjort.

Andra tråkiga saker:

* Varit strandsatt i Mönsterås för att dum-ea inte fattade att det var vinter och att bussarna inte gick längre än så då.

* Jobbat 22 timmar i sträck på en Pressbyrå.

* Haft en fotvårta.

* Lyssnat på en hel skiva med Niklas Strömstedt.

* Gått från stan till Frölunda, onykter, gick fel och hade inte pengar till taxi.

* Gått från Kalmar till Öland mitt i vintern. Dock utan fotvårta.

4 Kommentarer:

  • "Haft en fotvårta."
    Jag har fan alltid 3-5 samtidigt. Fötter är äckliga, men mina fötter är äckliga fötter.

    Av Blogger Stefan, at 9:16 em  

  • Jag tror dig. Du har inget att bevisa. Snälla.

    Av Blogger oscar, at 9:21 em  

  • aj lajk jou.

    Av Blogger M, at 10:10 em  

  • aj lajks jos too

    Av Blogger oscar, at 10:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se