vardagsfrenesi

söndag, oktober 30, 2005

Unuselessness

Idag vaknade jag en timme för sent, men ändå lagom i tid. Eller kanske för sent för de flesta och senare än vad jag hade tänkt.

Idag ska jag försöka finna nya och spännande vägar att låta bli att göra sånt jag borde. Idag kanske jag kommer att baka, laga mat och äta kex. Kex uttalat med ett K i början dessutom inte tje-ljud. Jag är ju trots allt inte göteborgare och hade jag varit det så hade jag fortfarande sagt K-ex.

Jag har mer kött än vad som kan anses normalt i min kyl. Ska göra mitt bästa för att transformera detta till mat. Lite italienskt, lite thai och lite svenskt ska det bli. Någon som är hungrig?

Vet att det är tråkigt att höra om, men jag har fortfarande varken besudlat läpp eller lunga.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se