vardagsfrenesi

fredag, oktober 28, 2005

Never trust a Klingon...

Kan ju säga att dagen blev ganska bra ändå. Hittills åtminstone. Sen lammkotletter i aftonm, så det finns goda förhoppningar.

Jag är mer harig än hon säger hon. Ja så är det nog. Inte så lätt alla gånger, speciellt inte när allt känns som en inombordskompromiss. Fast så är det ju inte. Det bara känns så.

Gör som du vill, men jag dödar dig om du gör det. Det tycker jag är ett vinnande argument.

Rökningen då? Fortfarande inga som helst problem. Inget nikotin. Var ute och drack några öl igår t.o.m., stod utanför och tittade på när A och hennes kompis rökte. Var inte ens sugen. Tycker lite synd om A ibland.

Häpp. Antingen ska jag läsa lite, eller så ska jag göra nåt annat. Ska inte störa er mer på ett tag iaf.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se