vardagsfrenesi

onsdag, oktober 26, 2005

Hobo-humping-slobo-babe....

Verkar som att jag kommer lätt undan även denna gång. Tentamen verkar inte särdeles klurig. Men det är kanske något man inte ska vara säker på förrän på måndag eftermiddag när jag börjar med den. Söndag kväll är vigd åt seminarieuppgift. Alla dagar innan och efter är vigda åt mig. Jag regerar i mitt universum. Sådeså.

Skrot-Nisse-nostalgi på gång. Och den store Buscko har VHS-kassetter med denna eminenta serie. Jag ska minsann låna. Vill ha tag på alla Young Ones avsnitten, Bad News-filmen och en massa andra nostalgiprylar likaså. He-Man är ju förstås kult åxå. Å denna Dolph Lundgren.

3 Kommentarer:

  • Klickade på He-Manlänken. Jo, tjena. En klar förstaplats när det gäller scary hairdo. Och jag skiter i att det är en peruk. Det är inte förmildrande. Tror att det är kombinationen små shorts och håret som ger kräkeffekten. Intressant.

    Av Blogger S, at 5:17 em  

  • ....Men den överdimensionerade gurkan gör dig inget. Intressant.

    Av Blogger oscar, at 6:16 em  

  • Såg inte ens gurkan. Det fasansfulla håret tog allt fokus.

    Av Blogger S, at 6:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se