vardagsfrenesi

tisdag, oktober 25, 2005

Ball and chain...

Men hurfaan gick det här till. Trivs jag med situationen eller gör jag det inte. Med tanke på att jag är livrädd, kan man nog tänka sig att jag trivs. Fan det är en för mycket på knippan. Panik. Eller. Kanske inte. Kanske är det dags. Vem fan vet sånt. Känn lugnet!.

Äh, det ordnar sig. Det gör det alltid. Eller åtminstone hittills. Men eftersom man är sina vanor trogen så håller det säkert i sig. Eller vad tror du?

Om man skulle sova en stund. Fast då kan jag inte sova inatt. Hepp koffein och mat kanske kan avhjälpa den tillfälliga avtrubbningen.

Matsedel:

Dagens rätt. Pommes Frites (Euroshopper) varvade med fiskpinnar (Eldorado) Till detta serveras grillkrydda och ketchup. Dryck ingår: öl, dansk, smugglad. Kaffe serveras naturligtvis efter maten i överdimensionerade koppar för att framhäva ett sant kaffesyndrom med tillhörande skakningar, svettningar och ett lätt illamående.

Jag tar två dagens tack.

2 Kommentarer:

  • Skönt att se att du får i dig något från alla delar av kostcirkeln. Frågan är i vilken tårtbit ölen ska placeras? Min kostcirkel just nu består av kaffe. Bara.

    Av Blogger S, at 6:27 em  

  • delikat hörrudu.

    jag tyckte att det var lite smålustigt när jag kom fram till min dörr före ettan som du satt på. haha.

    Av Blogger Anna, at 6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se