vardagsfrenesi

onsdag, oktober 26, 2005

Som trillad ur en garderob...

Ok, ok. Ska sluta hymla nu. Jag har insett att det är lika bra att "outa" sig, så jag har gjort det idag, lite på försök. Det kändes över förväntan bra. Inte så att jag inte har panik, men hon är ju så go´att jag inte kan hålla mig borta heller. Dessvärre för henne, men ett hånflin för mig var att jag råkade outa henne för hennes pappa igår. Och då menar jag outa i komma-ut-ur-garderoben-perspektiv.
Råkade lämna en liten lapp på morgonen där det bland annat stod att jag sovit som den sagoprinsessa jag är och avslutade det hela lite käckt med /Lammköttet.

Det hela hade ju varit väldigt fint och gulligt om det inte varit så att hennes pappa hade varit och lämnat tillbaka hennes dator under dagen och med tanke på att han lämnat datorn en decimeter ifrån själva post-it-lappen, har han garanterat läst den. Min slutsats är att han tror att hans dotter, min flicka, har nattliga besök av en 16-17-årig flicka. Sagoprinsesse-lammkött. Haha, ska bli kul att se hur det här utvecklas. Slutar väl med att jag blir hembjuden för att uppvisas som bevisföremål A till hennes föräldrar.

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se