vardagsfrenesi

fredag, oktober 28, 2005

Working hard.

Har kommit så långt nu att jag konstaterat att jag behöver städa. Till detta kommer det att jag behöver diska. Jag behöver verkligen äta.

Jag har kommit väldigt långt. Jag har bl.a. stoppat in ett USB-minne i min dator. Jag har ändrat lite i min profile. Jag har läst några bloggar och jag har stirrat rakt ut i tomma intet.

Ska bli jävligt skönt med salstenta nästa gång.

Mitt största problem är dock att jag inte har nån som helst ångest för att jag inte gör som resten av mina klasstekare och sitter och plitar ner ord på papper på löpande band. Jag måste känna lite press på mig för att få nåt gjort. I och med att jag ändå inte har lust att gå ut i helgen, kan jag lika gärna lägga hela lördagen på det.

Skitsamma, snart dags för lammstek.

1 Kommentarer:

  • först kör du över mej med cykel å nu vill du kramas,

    KnasÅskan.


    What did i do to earn it?

    Av Blogger M, at 8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se