vardagsfrenesi

söndag, oktober 30, 2005

Call for you mr.....

Telefonsamtalsutdrag:

NN: -Jag måste sola

Jag: -Varför det

NN: -Jag är ju förfaan grön, så jag måste ju bli lite mer purpurfärgad, eller åtminstone köttröd eller porrlila. Ska lägga mig i solariet och se om jag blir kåt eller inte....

NN: -T var på sexkalas igår, alla drack mer än lovliga mängder vodka. Alla köpte varsin dildo och alla singeltjejer köpte olja med feromoner som gör män tokiga. Så nu ska T ut på rovdjursjakt. Hon köpte den största flaskan.

NN: -Antingen blir jag kåt eller så somnar jag, avslappnad och röd. Inte bra om man ska vara lite småsexig samtidigt, men jag är ju iallafall glad och snäll. Och speciell, det har mamma sagt.

Du skriver väl inte vad jag säger? Jomen jag hör att det klickar. Jag som är så anständig och jungfrulig......

Ja bara en sån sak. Nu ska jag baka.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se