vardagsfrenesi

söndag, oktober 30, 2005

We have Lift-Off.....

Ahh....jag brukar hävda att kan man ett windowsprogram så kan man alla. I röven. Det var tills jag skulle göra ett utförligt organisationsschema i word. Funderade starkt på att ta till suicidala metoder bara för att straffa Mr. Gates och lämna anklagande brev efter mig.

Det tog en timme, sen gick det. Är inte helt nöjd, men med tanke på mina låga förväntnigar blev det dubbelt så bra som jag trott.

Lite som att simma baklänges i en avloppstunna.

Bröden blev bra för övrigt. Klämde lite på dom, nafsade lite och log förnöjt.

Ska ta tag i det här nu. Funderar på att eventuellt kunna förankra det jag kommer att säga på seminariet imorgon i kurslitteraturen. Kanske. Eventuellt kommer jag att dra till med lite Weber(?). Kontentan är att jag ska prata om saker som jag åtminstone har en liten aning om, istället för det vanliga svamlandet som är förankrat i absolut inte ett jävla dugg.

Vem vet. Inte jag. Inte du åxå.

Annars? Jo, jag ska tillaga nåt med fäskfilé. Och ris. Och Uncle Benssås. Det kommer att bli gott, tro mig.

4 Kommentarer:

  • Fäskfilé. Från Fäskekyrkan.

    Av Blogger Stefan, at 7:30 em  

  • haha.....jag stavar ju sämre och sämre för varje dag. Menmen, det skulle naturligtvis vara feskfilé från feskekörka. Eller fläskfilé från soa.

    Av Blogger oscar, at 7:33 em  

  • Lycka till med seminariet imorgon. En sak: jag har svårt att se vart du ska få in weber, men det lyckas säkert. den jäveln har ju en tendens att nästla sig in där man minst anar det...

    Av Blogger Anna, at 7:58 em  

  • Anna:
    Tack ska du ha och lycka till du med. Weber går f.ö. att få in i alla sammanhang och alla konversationer. Åh den karismatiske ledaren. Åh maktstrukturer åh vem fan bryr sig. Jag funderar starkt på att börja köra glassbil istället.

    Av Blogger oscar, at 8:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se