vardagsfrenesi

måndag, oktober 31, 2005

The king of complete and utter bollocks...

Jahaja. Förankrat i absolut inte ett jävla dugg sa jag. Eller jag sa att jag hade ändrat taktik. Det visade sig vara falskt. Istället var det ett evigt svamlande i vanlig ordning. Tror att jag eventuellt fick nån form av poäng.

Annars då? Jo det är fortfarande samma gamla jävla melodi. En tenta som skräpar. En förvirrad tillvaro. Alldeles för många inlägg. Alldeles för många små trevliga bloggar att läsa.

Alldeles för mycket skitsnack och alldeles för mycketav fel verkstad.

Funderar starkt på att köpa en gummidräkt och ett par rosa-lila pumps, bara för att lätta upp lite. Lite champagne, lite grovsalt och en flaska babyolja.

2 Kommentarer:

  • Vad är det med folk och grovsalt nowadays..?

    Av Blogger Jasmin, at 7:25 em  

  • Haha....ja du, av någon anledning har det blivit något av en standard för mig. Har lite svårt att se varför bara...

    Av Blogger oscar, at 7:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se