vardagsfrenesi

onsdag, november 02, 2005

Vilka vänner?

Börjar bli lite smånervös nu. Känns lite otryggt.

Jag har kollat runt lite för att se vilka människor som tittat in här i mitt lilla krypin, visst det är en och annan amerikan, några stockholmare lite västgötar eller västgoter och annat trevligt och löst folk. Inga problem...so far.

Men däremot ställer jag mig lite undrande till de som kommit hit genom att söka på exempelvis;
Porrblogg, kåt eller sociologi. Har ni hittat det ni letat efter?

Gällande er andra, vore kul att veta lite vilka ni är.

Om det är någon som besitter information om vart alla mina smörknivar tagit vägen så utlovas en ordentlig belöning. Jag lovar. Alla är väck. Och då hade jag ändå en drös.

4 Kommentarer:

  • Ja. Jag är ju här då och då...
    Måste ju kolla upp vem som lämnar kommentarer hos mig... som då och då har lite tvivelaktig moralisk karaktär.

    Av Blogger Jasmin, at 5:08 em  

  • jag kom hit via bloggers första hemsida.

    det snurrar hela tiden upp nya bloggar och din lät intressant så...det var bara att klicka och läsa...

    bor med i Götlaborg och dina smörknivar ligger bakom diskbänken där dom f.n. gömmer sig för att invänta rätt tillfälle att rymma.

    Av Blogger TAC-2, at 5:10 em  

  • Om du lämnar tillbaka min skiva, så kan du få en av mina smörknivar. Deal?

    Av Blogger S, at 7:41 em  

  • Fröken J: Tvivelaktig moralisk karaktär? hmm jag går med på att jag är en karaktär men inte att jag skulle ha någon moral..:)

    Kah-Loolie:Då rymde dom när jag kollade, tack ändå!

    Sandra: So viktiga är inte knivarna ;)

    Av Blogger oscar, at 6:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se