vardagsfrenesi

tisdag, november 15, 2005

Helpyourselfish

Hmm...inte ätit nåt och druckit ett gäng öl.

Kände mig full när jag väl började skriva. Var tvungen att vila lite. Sen gick det bra. Har dock ingen aning om vad jag skrivit, men det löser sig. Hemmingway lär ju skrivit hela böcker med whiskyglasögon på.

Dagens bästa:

"hehe.. nånting klyftigt borde jag kunna lära mig iaf.. annrs får vi köra good cop/bad cop... typ jag säger nåt riktigt osmart o sen rättar du mig.. då bli ju du iaf godkänd.. fan vilken plan"

Gällande morgondagens examinationsseminarium. Signerat Kockis, en sann vän.

1 Kommentarer:

  • Förstagångsbesökare här - du skriver bra. Och första inlägget 29 oktober gav mig dagens asgarv! tack!

    Av Blogger The Female Dinousaur, at 11:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se