vardagsfrenesi

tisdag, december 20, 2005

Natacha Peyre

Jag tillhör de här lyckliga människorna som extremt sällsynt tittar på doku-såpor. Och än bättre är att jag aldrig någonsin sett ett Paradise Hotel-avsnitt. Jaja, ni kan ju försöka komma med att jag inte vet vad jag missat om jag inte gett det en chans.

Men snicksnack på er. Det behövs inte. Här är hon. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men just nu lutar det åt gråten.

Det är värt att vänta förbi 14 sekunders reklam för att se det här!

7 Kommentarer:

  • Pluggandet går bra eller? :)

    Av Blogger ajja, at 10:59 fm  

  • hahaha....ja väldigt.

    Av Blogger oscar, at 11:07 fm  

  • Iof så var låten TNT för mig manlig fyla på en kvarterspub med skrikande testosteronstinna grabbar. Men hamsterface NP .. asså, det där va sjukt.

    Av Blogger ajja, at 11:10 fm  

  • Men, hon gör ju inget annat än klär av sig. Och säger ett ord här, ett ord där. Det är ju ärkeslusken Brinkenånting som tycks framföra själva...själva...övergreppet.

    Och jag förstår fortfarande inte vems jävla uppfinning det är att lägga på en fläskig, torr oinspirerad jävla eurodiscobastakt på låtar och kalla det en remix. Jag. Förstår. Ingenting!

    Kära Tomten, i julklapp önskar jag mig ett knogjärn, ett basebollträ, en rysk axelavfyrande granatkastare och en låda ammunition. Tack på förhand.

    Den som köper den här singeln och är äldre än fjorton år borde interneras i arbetsläger vid foten av Kebnekaise. Det är inte ens roligt att rent ironiskt köpa den.

    Av Blogger eff, at 2:49 em  

  • Ugh! Väl språkat store hövding.

    Kanske dags att du gör ett tillägg i nackskottsbloggen?

    Av Blogger oscar, at 4:13 em  

  • Det vore en idé. Ska bara diska färdigt först och vässa knogjärnen.

    Av Blogger eff, at 4:24 em  

  • Ja man kan bara instämma.
    Förutsätningen att denna ska slå bland folk över 14 måste vara de samma som att borra genom Hallandsåsen med en rutten palsternacka

    Av Anonymous Anonym, at 11:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se