vardagsfrenesi

söndag, januari 01, 2006

Dagen efter igår...igen

Vi befinner oss nånstans mellan liv och död idag. Det blev visst överflöd av det mesta man kan tänka sig.

Jag föll handlöst för en flicka och en pojk igår så Doris har fått lite konkurrens gällande min kärlek. De var nog de ljuvligaste jag stött på de där två tokiga engelska bulldogarna.

Annars dansades det lite med svärmor och knöts måhända en viktig kontakt och var sådär supertrevligt som jag inte minns att jag haft nånsin förr.

Synd bara att jag missade när värdinnan stolt berättade om bulldoghanen Oves kaskadutlösningar över hennes morgonrock.

Nyårsdagens starkaste minne:

Doris i hyperkonvulsionsskrattatack i soffan till David Arquette. Lite skrämmande nästan.


Ni hade det bra eller?

2 Kommentarer:

  • Jag hade det bra igår ja...idag ska vi inte prata om...

    Men god fortsättning på dig Oscar...

    Av Blogger anna, at 9:46 em  

  • Jodå, det gick an. Norenaktigt men ganska okej. God fortsättning gubben!

    Av Blogger ajja, at 12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se