vardagsfrenesi

torsdag, januari 19, 2006

Där nere...under isen alltså

Idag har jag varit precis mittemellan.

Dagens stora äventyr var turen inne på Ica Hängmattan. Jag tog mig runt i gångarna smidig som en gråsäl med ichiasvärk, dundrande skallebank och ett illamående som skulle få gröna människor att se gröna ut i ansiktet.

Igår måste jag slitit i förväxlingsspaken. Vaknade upp med en mindre skallfraktur. Det är nåt fel som är trasigt på mig.

Och Per Gessle får vänta. Måste inta horisontalläge ögonblickligen.

4 Kommentarer:

  • Du har i alla fall inte brutit roligbenet. (Märkte nu genast att "funny-bone" inte gärna låter sig direktöversättas till svenska. Jag låter det ändå stå kvar, ifall du skulle behöva använda någon form av förnedringsterapi för att förbättra hälsoläget.)

    Av Blogger eff, at 8:59 em  

  • Ja man kunde ju tro det. Men icke. Fast idag mår jag ju naturligtvis bättre så idag är det inga problem.

    Av Blogger oscar, at 1:19 em  

  • Haha! Du mådde som du förtjänade då med andra ord?

    Jag mådde också som jag förtjänade där på föreläsningen. Vagnen till skolan kändes som en atlantångare i storm.

    Av Blogger -= R =-, at 7:54 em  

  • Jag tror det är ICA hängmattans fel, där har jag mått tjyvens många gånger. Även försökt mig på en kräk på deras parkering en tidig fredagmorgon.. Men det var ju givetvis länge sedan ; )

    Av Blogger J, at 7:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se