vardagsfrenesi

onsdag, februari 22, 2006

Det är då det stora vemodet rullar in

Nähä, nu är mig livslånga dröm om att gå med i Hells Angels omintetgjord. Idag har jag fått lära mig att de alla lider av fibromyalgi, eller ursäkta, depression. Eller kanske inte alla, men en sisådär 50-60%. Det kunde ju kanske vara ett tecken på att de har samveten och moral. Kanske t.o.m dubbel, jag har alltid sagt att goda ting ska man ha mycket av och då borde ju dubbelmoral vara dubbelt så bra som vanlig moral.

Hursomhelst är läkaren i artikeln är den sanna vinnaren. Kallar sina vänner i HA för kriminella, haha, och att det är därför de lider av tunga depressioner och har sömnsvårigheter. Klart man kanske inte vågar konfrontera de skäggiga bestarna med att anklaga dem för fusk. Fast å andra sidan kanske de är flera hundra procent mer deprimerade än medelsvensson.

Läs artikeln här;
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,782310,00.html

hmm kom osökt att tänka på en replik eller två ur filmen G, om ni minns den.

Hippien Robban: Jävla nymoralist
Versktadsgubben: Du en sak ska du ha jävligt klart för dig: min moral är det inget fel på och den är jävligt gammal

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se