vardagsfrenesi

söndag, februari 19, 2006

Väl etablerad....

Shit alltså. Fick en vansinnesnostalgitripp nu.

Fick en länk skickad till mig över MSN. Och där var det. Hela min ungdom. Eller kanske inte hela, men vilka minnen av de på bilderna, och tyvärr måste jag säga att åren inte vara goda mot mig. Önskar nästan att jag kunde fastnat där nånstans mitt i. Starta band till höger och vänster och ha replokalen som mitt primära hem.

Såhär kunde det se ut då iaf.





Väl etablerad my ass. Det var inte mina ord.

6 Kommentarer:

  • Vilka sköna bilder. :)

    Av Blogger S, at 4:19 em  

  • Jag har alltid tänkt på dig som ung Oscar. Du börjar förstöra detta för mig. Bilderna ser ju ut att vara från typ 70-talet!

    Av Blogger Stefan, at 5:25 em  

  • Haha, ja fan det är ju lite hemskt när man ser det så

    Av Blogger oscar, at 11:15 em  

  • "Det var inte mina ord."

    Tror jag så mycket jag vill på... Men det är respektingivande att du redan i unga år hade mörka, tajta kortbyxor. Very Axl Rose...

    Av Blogger eff, at 3:22 em  

  • robin ser ut som en tjej...klart det var dina ord, det var ju du som berättade för honom ;)

    Av Blogger stein unt jean, at 3:40 em  

  • Jaja, ni får väl tro vad ni vill, robin är inte av honkön, tro det eller ej, haha.

    Av Blogger oscar, at 11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se