vardagsfrenesi

söndag, april 16, 2006

åhh en sån morgon

Ibland blir man sådär plötsligt påmind om varför man inte går ut på krogen varje helg. Idag till exempel.

Vaknar upp bredvid "ze german she-monster" och det första som slår mig är att någon måste ha dragit upp mig ur sängen mitt i natten, flugit mig till Afrika, lyft upp mig i fötterna och släpat mig tungledes fram och tillbaka över Sahara-öknen en sex-sju gånger. Att sedan Sagan om Ringen-dvärgarna har migrerat in innanför min pannlob och bestämt sig för att jämna ut eventuella ojämnheter med ett par hundra eller tusen slägg-slag gör ju bara saken ännu bättre. Inte ens Hippocampusområdet går säkert idag.

Och det är bara två timmar till middagen med svärföräldrarna.......

2 Kommentarer:

  • Hippocampus - hästuniversitet?

    Av Blogger eff, at 6:17 em  

  • haha javisst hästuniversitet...vad dvärgarna nu skulle göra där....

    fan ibland behöver man den där ironiflaggan, Eff.

    Av Blogger oscar, at 7:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se