vardagsfrenesi

torsdag, augusti 17, 2006

4

~o~ tyckte tydligen att jag skulle fylla i en sådan här, så jag gör väl det då

Fyra arbeten jag haft i mitt liv
Gitarrlärare
Pizzabud
Städare
fiskhandlare

Fyra filmer jag gärna ser om
Snatch
Lucky Luke
Ford Fairlane
Barbarella


Fyra städer jag bott i
Skogsby (Öland)
Färjestaden (Öland)
Oskarshamn
Göteborg

Fyra tv-serier jag tittar på
Gilmore Girls
My Name is Earl
LOST
Las Vegas


Fyra platser jag vill resa till
New York
Öland
Islay (Skottland)
Hawaii

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
Aftonbladet
Piratebits.org
Vardagsfrenesi
Alla era bloggar


Fyra maträtter
Kroppkakor med grädde och lingon
Lasagne
Fiskpinnar och potatis med majonäs
Doris italienska Lammgryta

Fyra platser där jag trivs
I vår säng
I vår bil
i Göteborg
På Öland


Fyra andra jag utmanar:
eff
ajja
maian
jasmin

6 Kommentarer:

  • Piratebtits.org ???

    Av Anonymous Anonym, at 3:39 em  

  • Hoppsan....kan visst inte stava idag heller....men nu är det åtgärdat

    Av Blogger oscar, at 3:42 em  

  • sandra; varför då?

    Av Blogger oscar, at 10:39 fm  

  • Lorelai är en klar förebild - koffeinist, pratsam och snygg.=D

    Av Anonymous Anonym, at 12:20 em  

  • Fyra arbeten jag haft i mitt liv
    Siare
    Drönare (bisyssla)
    Krockdocka
    Secretary of Kicking Ass, U.S. Gov't

    Fyra filmer jag gärna ser om
    Långt ner i halsen
    Fäbodjäntan
    Debbie does Dallas
    Badjävlar

    Fyra städer jag bott i
    Fillinge
    Snopptorp
    Trosa
    Kallinge

    Fyra tv-serier jag tittar på
    Antikrundan
    Moi Mukulat
    Nyhetstecken
    TV Shop

    Fyra platser jag vill resa till
    Kanton (anno 1744/1745)
    Antarktis
    Eldslandet
    Sveriges framstjärt

    Fyra webbsidor jag besöker dagligen
    Playboy.com
    willfold.blogspot.com
    Playboy.com
    Playboy.com

    Fyra maträtter
    Ris
    Grus
    Gräs
    Flis

    Fyra platser där jag trivs
    Playboy mansion
    Where everybody knows your name (Cheers, Boston)
    På durken
    Nudiststrand

    Av Blogger eff, at 2:50 em  

  • Det är fan bara Ölänningar och Kalmarbo som gillar Kroppkakor, usch :S

    Av Anonymous Anonym, at 11:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se