vardagsfrenesi

söndag, augusti 13, 2006

oops....glömde nästan

13 Kommentarer:

  • Bytt ring med mannen på andra bilden i förra inlägget månne?

    Heh, grattis som fan!

    Av Blogger eff, at 12:34 fm  

  • Nej men...!?

    Grattis på er!

    Av Blogger Jasmin, at 7:08 fm  

  • GRATTIS, hälsa Doris!
    Underbart!// Klas G

    Av Anonymous Anonym, at 8:08 fm  

  • Grattis! :)

    Av Anonymous Anonym, at 8:52 fm  

  • Grattis, kommer det en liten rapport om hur det gick till (maian är en sucker för romantik)?=)

    Av Anonymous Anonym, at 11:01 fm  

  • wooohaaa!!!! Men shit! Grattis!!!

    Av Blogger ajja, at 11:23 fm  

  • Det var som.. Fan va kul!!!GRATTIS!!

    Av Blogger S, at 11:35 fm  

  • Kratulationer!

    Av Anonymous Anonym, at 12:32 em  

  • Aha, nu ser jag. Det är inte bara det att du klippt naglarna och fått hår på handen. Du har ju även ring på fingret. Jamen då får jag verkligen gratulera och instämma i mitt tidigare UNDERBART!//Klas G

    Av Anonymous Anonym, at 1:23 em  

  • men hoppsa, vad kul! grattis =D

    Av Anonymous Anonym, at 3:14 em  

  • Grattis!!! :)

    Av Anonymous Anonym, at 6:45 em  

  • Tack ska ni ha mina vänner och Klas G!

    Maian: det kommer kanske...fast Doris vägrar att erkänna de exakta omständigheterna, hon tycker att jag saltar. Men det gör jag inte.

    Av Blogger oscar, at 6:48 em  

  • Grattis!

    (Och nej, det är inte solbrännan jag grattar till!)

    Av Blogger -= R =-, at 6:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se